do it again

hej trollhättan. jag har varit hemifrån i två veckor.
järna, åland, södertälje, västerås och sen tillbaka till den lilla skitstaden trollhättan. men jag har saknat det.
det var kul att träffa min bror och hans familj. det blir ett avbrott i vardagen att vara där. en fristad på något sätt.
vi åkte till skärholmen och gick runt i detta massiva köpcentrum. karolina har en förmåga att ta hand om en lite grann, på ett bra sätt.

Sen åkte jag till västerås för min personal utbildning, på måndag börjar jag mitt jobb. på måndag ska jag och hilda spana lägenhet i göteborg.  på måndag åker evelina och sofia till L.A, på andra sidan jorden. på söndag åker lisa tillbaka till Norge. och i slutet på denna månaden flyttar Mattan till Karlstad. Johan och Mikko ska flytta till Oslo. Jag och hilda ska till göteborg. alla lämnar. nu splittras alla, kastas in i nya sammanhang. det känns kul tycker jag. jag är glad.

jag vet att jag är konstig ibland. det gäller att inte ha för höga förväntningar. förväntningar är min fiende.  jag har förövrigt kommit fram till insikten att män är jävligt överskattade. generellt är dom inte mycket att ha.
jag ska sätta mig och läsa valerie solanas en stund nu..

åh.. jag tröttnar på mig själv och alla andra också för den delen.. bajskuk.
förutom det är jag glad, på söndag (17/08) spelar Atmosphere och Brother Ali  i göteborg. jag ska stå längst fram och få orgasm. 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Läs Sara Stridsbergs fiktiva berättelse om Solanas också, Drömfakulteten. Riktigt bra och kreativ som fan!

Söndag och klimax är oundvikligt. Ska bli fint att se dig.

2008-08-14 @ 14:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback