nästan en antroposof

värmen i min brors hus gör mig tokig. det känns som att hjärnan ska överhettas och att jag nästan, typ endå ganska seriöst kommer att dö.
jag är på väg till ett bröllop på åland. medeltidsbröllop. min kusin gifter sig, 23 år gammal, jag har inga jävla medeltidskläder.

min syster har varit och hälsat på med sin familj. vi var ute på kusten och det var varmt. sen kom madeleine ner från umeå, och åkte hem idag. bra att vi sista dagen söp oss fulla och fick gå som två monster runt i huset i morses för att liksom komma till sans. 3 timmars sömn är inte hurra. det har i alla fall varit tre mycket händelse rika veckor. jag är glad när norrland kommer till mig. det har varit jävligt kul att ha dom här nere. det enda som slår mig är hur ensam jag känner mig när det har varit så mycket folk hemma hos en under en tid, och att dom helt plötsligt åker hem igen. man börjar liksom precis bli van vid att ha en annan människa inpå och så försvinner dom.

jag hade nog inte något direkt meningsfullt att säga idag. idag har det varit en konstig dag. allt känns så annorlunda i skallen.. hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback