kritik- word brother!

jajaja. glåpord och skäll igen. jag är tydligen en jävel. orkar inte ens bry mig om orden som sägs längre, varför skulle jag?
orkar inte replikera, bli förbannad och röra upp sandstormen som redan har lagt sig.
orden vi säger spelar ändå ingen roll och förståelsen skulle ändå aldrig infinna sig. det finns så många teorier, men vad vet vi om hurvida dom stämmer?
jag utkämpar inte längre något krig.
det finns ingen vinnare och ingen förlorare.
jag gör inte sånt längre, för det är förjävla jobbigt.
jag lever mitt eget liv och där finns inga krig.
så därför tänker jag inte låta mig dras in i ett som dessutom redan är överspelat.




förövrigt är jag hemma hos min mor i några dagar. imorgon ska jag och martin gå och yoga och kanske även lite massage om man kan få vara så lyxig. jag tror svaret blir nej på den tesen, så jag ställer in mig på en lång promenad och ett yoga pass istället, o det är fan inte fy skam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback