ta en paus o fixa det

när inga logiska känslor eller resenomang får plats. när huvudet är en smältdeg.
som efterverkningarna av tjernobyl i kroppen. jag kan inte förstå vad som pågår. jag orkar inte ta itu med allt som behövs tas itu med. vill bara sova i fyra dagar i sträck och glömma denna trötta känslan i lemmarna. glömma 40 arbetstimmar inom loppet av 3 dagar.

ja, ta en paus.


och jag blir sådär fundersam på dig. jag kan liksom inte förklara. det är lite störande och ovant. men jag vill ju ses och krama dig. säga hej! se ditt leende och veta att jag kommit hem. eller hur? det är ju det vi alla vill.

Well it's been a long time,
long time now since I've seen you smile.
And I'll gamble away my fright.
And I'll gamble away my time.
And in a year, a year or so this will slip into the sea
Well, it's been a long time,
long time now since I've seen you smile.

Kommentarer
Postat av: hanna

åh favoriten med beirut! ska bli fint att se dig på söndag och kanske höra lite i alla fall om vad som händer för dig och i dig. kram

2008-11-18 @ 17:02:37
Postat av: lisa

hoho beirut! är livet intressant? jag tänker på dig. har lååång semester från 20 december, tills jag vet inte när. då tar min sastid slut, så jag tänkte spendera en tid i sverige :)

2008-11-18 @ 17:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback