jag bara skämtar

åh jag älskar det så mycket
att vara en jävla idiot
att vara en surkärring och en förvirrad själasökande person
jag älskar det
när mjölken surnat och brödet tagit slut
när jag glömde jästen och kom ut och skrek jag skiter väl i resten
också då
jag glömde visheten nummer ett,
och ibland känns dåtiden som ett nät med tusentals små hål i
erfarenheterna känns, men tankarna är i fragment
det har varit dekadent och när jag tänker på det
så kanske defibrillatorn stått och glott i bakgrunden
men i framtiden
ska jag vara en surkärring och en jävla idiot
en förvirrad och bortsprungen katt i livets snurrande vindtrumma
jag har mål och ideal,
men jag ska vända på klacken och tjura
jävla skit då
fan vad bitterheten smakar bra i munnen ändå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback