fine friends

en dag i dag. therese hälsade på oss ute i ghettot. vi käkade kronärtskocka och potatis&purjolökssoppa. det blev väldigt gott och vi åt väldigt mycket. lisa! kom till göteborg 2009, vi söker 4:or så flyttar du till oss!
imorgon åker hilda till indien (jag är ganska avundsjuk) och är borta i två veckor. kommer bli ensamt i lägenheten, men om jag har tur så kommer några trevliga själar och håller mig sällskap. therese och mathias åker till Nepal, josefin åker till bali. men jag, jag ska åka till Oslo och till lisa, vilket verkligen inte känns som fy skam heller. vet inte om det blir mycket av att göra oslo osäkert, men ja, lisa har ju som sagt en viss partymoral.


idag när jag satt på spårvagnen så läste jag på en sten utanför tågrälsen, "jesus älskar dig!" jaha, tänkte jag, det känns ju betryggande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback