nothing beats an old good bang

nej nu jävlar.
det skrivs alldeles för lite om kvinnans sexualitet, och jag anser att jag faktiskt har erövrat min.
jag har tagit tillbaka den från säljande posters, stringtrosor, porr och allt-är-till-salu.
jag äger den och härskar den och inser att den är stark.
den är min egen och jag ska ta vara på den.
en vän och jag hade ett samtal om att LÄRA oss att njuta av den, lära oss uppskatta den och faktiskt se sexualiteten för vad den är - en jävla sjukt stark drivkraft. om vi skalar bort allt annat som vi måste göra, jobba, betala räkningar, umgås med vänner, läsa en bok, utbilda oss; så vill vi ju helst av allt bara knulla.
och det behöver inte i sin tur betyda att man ska ligga med varenda vuxen man (eller kvinna?)  man ser på stan, men man behöver kanske inte heller vara rädd om man någonsin skulle få den tanken i hjärnan.
sensualitet, sexualitet, att känna sig tänd, att vara öppen för att lära sig om sitt eget lilla djur som ligger och ruvar där nere,
det är rätt gött. det är ju inget farligt!
jag är ingen sexpredikare på något vis, men vafan. ska man behöva ligga gammal och skruttig på dödsbädden och tänka "fan vad mycket jävla grymt sex jag hade kunnat haft om jag bara vågat"
nu ska jag dyka in i böcker på ämnet och förkovra mig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback