en vacker dröm

sms från hilda 7 januari kl 22:38:

det här är vad jag drömde i natt: jag satt i vårat kök i Tunge, det var mörkt ute.
Så knackar det på altandörren och alla säger "åh, det är nog gästerna som kommer!". men ingen är där så jag ropar efter katterna för då antog jag att det var dom som lät. så rusar det istället in någon sorts korsning mellan ulv och lo, i alla fall var det ett vilddjur. grått och lurvigt.
Alla skriker "nej nej, stoppa det! den ska ut härifrån!" och pappa ska försöka ta hand om den.
då börjar den tala, säger "låt mig vara, kasta inte ut mig för alla är något djur innerst inne." så förvandlas den till en gäst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh. vad fint.

2009-01-10 @ 17:32:52
Postat av: Anonym

ååh. vad fint.

2009-01-10 @ 17:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback