som jag väntat på dig måndag!


 oh ja! efter en lång dag med jobb och LiKa danskompani. jag lägger mig i sängen, lyssnar lite på timbuktu. lyssnar till min inre röst. resonerar fram och tillbaka i hjärnan. finns en hel del alternativ. olika kort att spela på. men alla känns ganska bra. lyssnar på saian supa crew, rouge sang. dom sjunger om kärlek, men vet inte riktigt vad dom säger. det är vackert. skulle kunna ligga här i sängen och bara känna mig nöjd. nöjd med mig själv. nöjd med min säng, allt blir bra. ja, det blir det till slut. det kanske är det här som är försoningen. förlika sig med sin historia, men inte vara rädd för framtiden. det är som chords säger, "no time like the present". på onsdag morgonen ska jag sova länge. känna morgonen i frölunda.




handlar din skönhet om att du är snygg
eller snygg för att du är vacker
vacker för att du är skön
eller skön för att du är så grym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback