att man inte skurit av kuken från fler personer

det är okej
ni kan få sätta på er kostymerna
och leka med de vilseledande plymerna
jag vet att det är kul att vara med
men när man inser
sitt underläge så tittar man desperat ut
vart kan jag fly så det slutar göra ont
vänta, jag ska bara packa min väska
sätta på mig skon,
hinner inte vänta på att någon sågar av mig ena handen
jag måste ha den för att skriva den här skitdikten
jag måste ha den så jag kan visa er ena fingret
jag vill ha den så jag vet att den är min
att min identitet är intakt
och att mitt hjärta är gott
så jag pushar på den egna motivationen
jag tycker nämligen inte speciellt mycket era ambitioner
att erövra världen med idioti
nej, det är fan inte min melodi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback