interflora ber om ursäkt

interflora ber om ursäkt
jag har skickat minst tre hatbrev
och dom svarar ursäkta oss
vi kan inte hjälpa att du saknar något
som vi inte kan erbjuda
och visst, jag tycker om choklad men saknar lakrits
kommer ihåg hur du ser ut strax innan du kommer
och jag gillar ditt ansikte och ditt skratt
jag trodde jag skulle räkna dig till statistiken
de ner och uppgående
kurvorna om mitt ungdomsliv
att du skulle fixeras vid rubriken
han som det aldrig blev något med
eller varför inte
han som jag ville ha men aldrig fick
jag skulle reducera dig till en liten svart prick
men så sa du "jag tycker om dig"
och inte på något speciellt sätt alls
bara sådär uppriktigt
och ärligt
inte konstlat eller tillgjort
och det är okej sofie
det är bara lite kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback