kötta ner bara

moraliska förpliktelser
försvinner snabbt i bikten, ta sikte
rikta pistolen 
förvirra verklighet med illusionen
när du förhandlar kring handlingen
tänker du på förvandlingen
det innebär
att behandla någon annan som mindre värd
ett objekt fritt att sexualisera och terrorisera
en kropp som kropp 
en tand för en tand
ta bort din jävla hand
jag maler ner den, förvandlar den till sand
det här är fan ingen rap diss
det är ren ilska
det är helvetets portar
du borde springa fortare
du kommer känna dig sliten
efter den där milen
när jag har gjort dig liten
för jag kommer alltid fram först
men det är ingen tröst
om man alltid trott sig vara störst
så du kan kalla mig rabiat
men akta snart
är din tid förbi
jag är trött på ditt hyckleri
lägg i växeln och dra, nycklarna är  i 
konsultera inte SMHI, alla vet vilken storm jag snackar om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback