dina blickar

"det finns en värld här
som är vår
ingenting
kan störa den
och snart ska tåget gå
som tar dig
långt
långt härifrån
men ännu finns det tid kvar till gryningen
så vänta
lägg dig ner,
låt det ske,
ta det andra sen
ge mig något av dig själv
som kan värma mig
varje kväll ända tills du kommer hit igen"



åka o handla. komma hem, tvätta, diska och börja packa ner mina grejer i flyttkartonger.
jag börjar bli van, tredje gången gilt på 1,5 år. men det är ändå en speciell känsla att flytta. det är lite separationsångest blandat med den kittlande känslan av förändring. jag tänker en del på alla vänner jag kommer att sakna, hilda, lisa, maria, therese. jag tänker på människor jag håller varmt om hjärtat. jag är nervös. lite rädd också kanske.  det blir bra det blir bra det blir bra.

Kommentarer
Postat av: Lisa

SOFIE!!

2009-12-15 @ 17:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback