strömstad tåget 10:47

en solig dag, på väg till jobbet med strömstad tåget. jag lyssnar på kings of leon. det är ändrade planer mina vänner. jag stannar i göteborg. Örgryte here i come. jag ska få hyra ett rum i ett kollektiv i en stor villa som är underbart gammaldags och snett.
längtar efter sommaren, vare sig den blir i bohuslän eller i göteborg. ska bli gött att få ta av sig alla kläder man går runt och släpar på. tänker varje vår samma sak, att vi går runt i ett jävla mörker i fyra månader. och man blir så glad när våren börjar komma och solen skiner lite längre varje dag. varför stannar man i kalla sverige under vinterhalvåret? jag tror faktiskt inte vi är skapta för det mörkret. människor behöver kärlek o respekt och allt det där, men framförallt behöver vi SOL.

Jag o hilda hade utflyttningsfest i lördags. Lisa kom från Oslo och fick stressa runt med oss i jakten på billig feta ost ute i angered, men det var det värt. kom en massa trevligt folk och jag tyckte att festen blev lyckad. var en mysig stämmning.




put your eyes on me and I know a place where we can get away


Kommentarer
Postat av: lisa

det var en bra helg. nu har jag också en blogg. det finns en fin bild på dig där. du är bäst ingen protest. nu ska jag äta indisk mat. puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback