13 dagar

jag saknar dig så, längtar efter att få vara nära dig. spelar egentligen ingen roll vart, eller om det blir precis som jag tänkt mig det i min skalle. längtaaaarr för jag är sådär äckligt käär.

ligger uppe på lisas sköna loft, och hello saferide i högtalarna.

25 Days

Twentyfive, twentyfive days
That's too much, that's too much
Twentyfive, twentyfive days
thats to much, thats to much
Twentyfive
Till I get to see you
Twentyfive
Till I get to know
If what we just started will have conquered backpacker girls with newly braided hair and Manu Chao records
It will soon be twentyfour
Oh, oh, you're so worth waiting for
Oh, oh

Twentyfour, twentyfour days
Still too much, much too much
Twentyfour, twentyfour days
Half an hour done just writing this song
Twentyfour




Kommentarer
Postat av: Lisa

HA! Hello Saferide minsann. Nu gillar jag dig ännu mer. Hon är den bästa kvinnan.!

2010-02-08 @ 16:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback