nej nej nej

sjukskriva sig från livet
säga upp sitt boende konkrakt
tappa bort nyckeln och skita i det
ringa till telenor och berätta att man hatar dom
sluta ladda ner musik, börja samla på döda kryp
ringa till chefen och deklarera
"min själ är lite trött.. jag vet inte riktigt när jag kommer tillbaka"
börja skrika åt folk och slå i dörrar
lyssna på fågelkvitter samtidigt som man spelar sönder högtalarna med
skränig hårdrock
bajsa lite utanför toaletten
lägga sig i mittgången på sj-tågen
planka på sj-tågen, skrika högt när sj-damen berättar vilka tåg som går
börja om, klara av det igen
för att göra samma sak igen
fast lite annorlunda för det blir ju aldrig riktigt samma sak


jag kan inte skriva dikter längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback