dag ett

 
ibland är ord inte bra nog
som när det slog mig att jag är så jävla kär i dig
hur ska jag förklara den här känslan jag känner inuti mig
hur du kom och segrade på typ bara en timma
jag tror det var någonstans där när du började rimma
du är som en livs levande landmina
osäkert utmärkt
men du gör allting utmärkt
och nu kan jag inte skaka dig
skickar kärlekslåtar fram och tillbaka
du sa, snälla vi kan väl bara vara raka?
säg som det är, var ärlig och jag ska vara det tillbaka
du frågar vilket virke
jag svarar ek
vi kan leka en lek
räkna grodor och ta deras mått
vi kan bygga mästerligt utformade sandslott
vi behöver inte ens åka långt bort
det finns stränder och flera hundratusen forsar 
men bara en .....
jag tänker bara vila i den här kärlekskänslan
kände hur rädslan 
rann av när du gav mig ditt skratt
och din blick som säger så mycket mer än vad du tror
du behöver inte säga nåt 
jag ser att du vill ge mig allt det du fått
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback